Emirin Yolu Son Bölüm İzle (Adını Feriha Koydum Emirin Yolu İzle) Emirin Yolu Final Ne Zaman

Emiri'in Yolu Final Bölümü Yayınlanacak Yoğun İstekle Emirin yolu Yapımcısı Fatih Aksoy tarafından geçtiğimiz günlerde sona erdiği açıklanan Emir"in Yolu”nun, izleyicilerden gelen yoğun istek sebebiyle final bölümü yayınlayacağı öğrenildi.

Emirin Yolu Son Bölüm İzle (Adını Feriha Koydum Emirin Yolu İzle) Emirin Yolu Final Ne Zaman

Emiri'in Yolu Final Bölümü Yayınlanacak Yoğun İstekle Emirin yolu Yapımcısı Fatih Aksoy tarafından geçtiğimiz günlerde sona erdiği açıklanan Emir"in Yolu”nun, izleyicilerden gelen yoğun istek sebebiyle final bölümü yayınlayacağı öğrenildi. "Emiri'in Yolu Final Bölümü Yayınlanacak" Yapımcısı Fatih Aksoy tarafından geçtiğimiz günlerde sona erdiği açıklanan Emir"in Yolu”nun, izleyicilerden gelen yoğun istek sebebiyle final bölümü yayınlayacağı öğrenildi. Show TV"nin sevilen dizisi “-Emir"in Yolu” önümüzdeki günlerde final bölümü yayınlayarak ekranlara veda edecek. Alınan bilgiye göre dizinin yapım şirketi Medyapım tarafından şu sıralarda dizinin oyuncuları teker teker aranarak, “Emir"in Yolu”na final bölümü çekileceği duyuruluyor.Emir'in Yolu Final Bölümü Yayınlanınca Bitecek

Güncelleme : 2013-01-03 17:40:27
ETİKETLER:
profil
Bu Habere Toplamda 39 Yorum Yapıldı
profil
sanane yaa

üff ne saçma sapan konuşluyor bıktım bu sişzin aptalca yazılarınızdan

2013-01-05 12:07:11 0 0
profil
Eda

Yalan söylediler, final yok, artık hiç bişey yok. Gönül isterdiki Çagatay ile Gizem devam etsin ama bu sadece bir mucıze olsa olur. Çok güzel dizidi. Çok üzdünüz izleyciyi.

2013-01-04 21:20:06 0 0
profil
fatoş

tşk ediyorum bu haberi duyunca cok mtlu oldm keşke film hiç bitmeyip hep devam etseydiii

2013-01-04 19:22:38 0 0
profil
kbra

tşk ederizz en azından bir final yapacaksınızz gönül isterdiki snuna kadar devam etsin bu dizii..

2013-01-04 19:21:11 0 0
profil
zeynep çevik

çağatay ulusoy seniiii çok seviyorum bunu sakın unutma kıymetli izleyici:)

2013-01-04 19:16:18 0 0
profil
nilgün

'emirin yolu' daha çekilmeyecek gibi gözükiyo. yapımcıların umrunda bile deyil galiba. boşuna nefes tüketmeyin. çok üzücü durum, ama görünen de bu. Ama bizde boş durmayı düşünmiyorus ulaşana kadar.

2013-01-04 14:13:54 0 0
profil
Beyzi

Düne kadar emirle ferihanın aşkına bayılıyorsunuz ne olduda iki dakikada gizemli oldunuz ? gerçek aşk bu kadar çabuk bitmez hangine inanıyorsunuz ferihayamı gizememi

2013-01-04 00:50:28 0 0
profil
Adsız

Size sesleni yorum siz dizileri bizlere göre ayarlıyorsunuz değilmi şimdi emirin yolu devam etsin sizin yüzünüzden başka diziye baka mıyorum adını Feriha kodumun tekrarını izliyorum lafın kısası dizi devam etsin lütfen

2013-01-03 22:54:09 0 0
profil
canan say

tepkicuma günlerini sabırsızlıkla beklerken şok oldum emirin yoluna 3yıldır o kadar bağlandımki diziyi kaçırmadan izliyordum ayrıca tekrarını internetten izliyorum çok üzüldüm bitmesin lütfen tek izlediğim emirin yolu vardı o kalktı final değil devam etmesini çok istiyorum

2013-01-03 22:04:27 0 0
profil
tolga kose

emir güneş aşkı devam etmeli.diziyi bitirmeyin.seyirci küser dahada bu yapımcının yaptığı hiçbirşey izlenmez.dizidevam etmeli

2013-01-03 17:51:49 0 0
Diğer Yorumları Yükle
Emirin Yolu Son Bölüm İzle (Adını Feriha Koydum Emirin Yolu İzle) Emirin Yolu Final Ne Zaman

Emirin Yolu Son Bölüm İzle (Adını Feriha Koydum Emirin Yolu İzle) Emirin Yolu Final Ne Zaman

Emiri'in Yolu Final Bölümü Yayınlanacak Yoğun İstekle Emirin yolu Yapımcısı Fatih Aksoy tarafından geçtiğimiz günlerde sona erdiği açıklanan Emir"in Yolu”nun, izleyicilerden gelen yoğun istek sebebiyle final bölümü yayınlayacağı öğrenildi.

Emiri'in Yolu Final Bölümü Yayınlanacak Yoğun İstekle Emirin yolu Yapımcısı Fatih Aksoy tarafından geçtiğimiz günlerde sona erdiği açıklanan Emir"in Yolu”nun, izleyicilerden gelen yoğun istek sebebiyle final bölümü yayınlayacağı öğrenildi. "Emiri'in Yolu Final Bölümü Yayınlanacak" Yapımcısı Fatih Aksoy tarafından geçtiğimiz günlerde sona erdiği açıklanan Emir"in Yolu”nun, izleyicilerden gelen yoğun istek sebebiyle final bölümü yayınlayacağı öğrenildi. Show TV"nin sevilen dizisi “-Emir"in Yolu” önümüzdeki günlerde final bölümü yayınlayarak ekranlara veda edecek. Alınan bilgiye göre dizinin yapım şirketi Medyapım tarafından şu sıralarda dizinin oyuncuları teker teker aranarak, “Emir"in Yolu”na final bölümü çekileceği duyuruluyor.Emir'in Yolu Final Bölümü Yayınlanınca Bitecek

PAYLAŞ:
Tarih 03 Ocak 2013 / 17:41