Trabzonspor Yeni Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu Kimdir? - Ne İş Yapar? - Haber61.net

Trabzonspor yeni başkanını bu akşam seçiyor. Trabzonspor'un yeni başkanı kim olacak, Trabzonspor'un başkanı kim oldu, İbrahim Hacıosmanoğlu kimdir, İbrahim Hacıosmanoğlu hayatı,İbrahim Hacıosmanoğlu trabzonspor...

Trabzonspor Yeni Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu Kimdir? - Ne İş Yapar? - Haber61.net

Trabzonspor yeni başkanını bu akşam seçiyor. Trabzonspor'un yeni başkanı kim olacak, Trabzonspor'un başkanı kim oldu, İbrahim Hacıosmanoğlu kimdir, İbrahim Hacıosmanoğlu hayatı,İbrahim Hacıosmanoğlu trabzonspor...

27 Şubat 2012 Türkiye Futbol Federasyonu Başkanlığı TFF seçimlerinde aday olan İbrahim Hacıosmanoğlu 2005-2006 ve 2006-2007 sezonlarında Trabzonspor Kulübü başkan yardımcılığı yapmıştır.

TRABZONSPOR YENİ BAŞKANI HACIOSMANOĞLU KİMDİR VE YÖNETİM LİSTESİ İÇİN TIKLAYINIZ

Başkan İbrahim Hacıosmanoğlu

Asil Üyeler: Ali Kemal Başaran, Yaşar Aşcıoğlu, Sebahattin Çakıroğlu, Murat Türköz, Ali Uzunay, Seyfettin Tayfun Kahyaoğlu, Köksal Güney, Abdi Serdar Üstünsalih, Mehmet Uğur Bozoğlu, Muhammet Kara, Engin Hacısalihoğlu, Onur İncehasan, Mehmet İrfan Çoşkun, Osman İlyas, Yedekler: Yakup Aslan, Erol İbrahimağaoğlu, Ahmet Emre Turan, Köksal Sadıklar, Ömer Demir, Çetin Kansız, Mehmet Terzi

Güncelleme : 2013-06-06 10:48:23
ETİKETLER:
profil
Bu Habere Toplamda 8 Yorum Yapıldı
profil
halis alkan

gelen yönetimin fazla iş yapıcagını düşünmüyorum inşallah seneye düşmeyiz çünkü gelen gideni aratıcak gibi inşallah rezil olmayız trabzon iyi yolda degil

2013-05-31 17:06:39 0 0
profil
cemil hacıefendioğlu

arkadaşlar hepimiz trabzon sporluyuz birbirimizin kalbini kırmaya gerek yok inşallah TRABZONSPORA hayırlı olur önemli olanda bu inşallah başarılı oluruz

2013-05-31 11:38:45 0 0
profil
murat balkı +61

trabzon sporu kalbinde taşıyan bir taraftar olarak seçilmişede seçilecek olan baskan adaylarına saygım sonsuz ama amaç trabzonun gelecegi şampiyonluk mücadelesine katkı kalite menfaat zafer için trabzonspora gelen başkanın boynunun borcudur.trabzonspor camiasına taraftarına futbolcularına saygılar sevgilerimle...

2013-05-30 20:56:05 0 0
profil
ahmet paşa değer

şu ana kadar yorum yazanlar akıllı olsun...ben geldim...

2013-05-29 01:26:05 0 0
profil
Gacur Kaya

hiçbir Saraloğlu Çakıroğulları için böyle düşünmez sen gerçek kımlıgını acıkla..Başka bir zorun mu var arkadaş senın ne yapmaya calışıyorsun..Ağzından çıkanı kulagın duysun..İnsanların ayarlarıyla oynama..Hadi şimdi yavaş yavaş yol al..Anca gidersın..

2013-05-28 19:08:58 0 0
profil
Fatih Öztürk

İsmet Saral Sarallardan olduğun için Çakıroğullarını hazmedememeni anlıyorum.

2013-05-27 14:05:45 0 0
profil
ismet saral

yahu hacıosmanoğlu daha düne kadar üsküdar katibim restaurantta hesap ödemeden veresiye yiyip içen adam cebinde 1 lira yok trabzonspordan rant yapmaya geldiğini çevresinde herkez biliyor sabahattin çakıroğlu marmariste çek senet işleri yapan 2.sınıf bir mafya kardeşi hasan daha yeni cezaevine girdi bunlar trabznu yemeye gelen açlar yapmayın kardeşim be biraz araştırın

2013-05-27 13:09:33 0 0
profil
kür şad

Aziz Yıldırım,Ünal Aysal gibi hem camiaları hem kendileri güçlü adamların hacıya gönderecekleri bir başkan olur. Hangi parayla hangi takımla bu camialara karşı koyacak belli değil. FB'nin kupasını alıp Trabzona götürecekmiş. Peki bu Trabzon'un kadrosu çok mu iyiydi de FB ile aynı puanda bitirdi o sezon. FB den kupa almak için propaganda yapacağına elindeki futbolcuları bi daha kaptırmamak için uğraşsın.

2013-05-27 00:28:04 0 0
Trabzonspor Yeni Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu Kimdir? - Ne İş Yapar? - Haber61.net

Boşanma Aşamasında Olduğu Eşine Kurşun Yağdırdı

Sancaktepe’de Mustafa T. isimli şahıs boşanma aşamasında olduğu eşi 2 çocuk annesi Nermin T.’ye (44) sokak ortasında kurşun yağdırdı.Vücuduna ve başına çok sayıda kurşun isabet eden Nermin T. olay yerinde hayatını kaybetti.

PAYLAŞ:
Tarih 06 Haziran 2013 / 10:48